Treceți la conținutul principal

Miercuri 02.11.2011

Dupa o lunga si fierbinte noapte de sex nebun, el observa pe noptiera ei poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji
- Este sotul tau? intreaba el nervos
- Nu, blegutule, ii raspunde ea, tachinandu-l usor.
- Atunci este iubitul tau ? continua el putin mai relaxat.
- Nu, da de unde, ii sopteste ea la ureche.
- Este fratele sau tatal tau ? intreaba el, sperand sa primeasca un raspuns afirmativ.
- Nu, nu, nu, raspunde ea.
- Pai atunci cine naiba e ? intreaba el deja iritat.
- Sunt eu, inainte de operatie.........

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vineri 26.08.2011

Un baietel la scoala: - Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate. Invatatoarea curioasa intreaba: - La ce facultate, puiule? - La facultatea de medicina. - Si ce face acolo, puiule? - Sta linistita intr-un borcan.

Luni 19.09.2011

Miezul noptii. Un betiv se leagana din gard in gard, cand e oprit de un politist. - Actele la control, va rog si sa-mi spuneti unde mergeti! Betivul se uita lung si raspunde: - Ma duc la o conferinta despre efectele nocive ale alcoolului si despre riscul betivilor de a deveni  ratati. Politistul se uita la el fix si intreaba: - La ora asta? Cine tine o conferinta despre asa ceva la miezul noptii? - Nevasta-mea si mai mult ca sigur si soacra-mea.